Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Själva tanken med sidan

Gå ner

Själva tanken med sidan Empty Själva tanken med sidan

Inlägg  Hellström 2008-01-03, 20:29

Detta är ett filsofiskt forum som behandlar filosofin som jägarsoldat på K4

Jag är absolut ingen expert vad gäller datorer. Detta kanske även märks på själva sidan än så länge?

Jag vet att det finns massor av bilder och gamla minnen som många skulle tycka va skitkul att få dela och dela med sej.

En sida för att hitta sina gamla lumparkompisar från K4.

När jag sökt på nätet under mina sentimentalare Wink stunder så har jag hittat väldigt lite om K4.
Jag tycker det blivit mindre och mindre. Nu när regementet officiellt är nerlagt så lär det knappast bli mer.
Och jag vill inte att alla gamla minnen från K4:as dragoner ska hamna i total glömska.


Att vi vill ha en god ton mellan alla jägare här inne behöver jag väl knappast nämna Wink

Är i alla fall värt ett försök tycker jag.


/Patrik
Hellström
Hellström
Admin

Antal inlägg : 1740
Location : STOCKHOLM
INFO : 84/85:42:a Själva tanken med sidan Flagga33

Registration date : 08-01-03

https://k4arvidsjaur.forumotion.com

Till överst på sidan Gå ner

Själva tanken med sidan Empty Sv: Själva tanken med sidan

Inlägg  Hellström 2009-09-26, 01:14

Hellström skrev:Detta är ett filsofiskt forum som behandlar filosofin som jägarsoldat på K4

Jag är absolut ingen expert vad gäller datorer. Detta kanske även märks på själva sidan än så länge?

Jag vet att det finns massor av bilder och gamla minnen som många skulle tycka va skitkul att få dela och dela med sej.

En sida för att hitta sina gamla lumparkompisar från K4.

När jag sökt på nätet under mina sentimentalare Wink stunder så har jag hittat väldigt lite om K4.
Jag tycker det blivit mindre och mindre. Nu när regementet officiellt är nerlagt så lär det knappast bli mer.
Och jag vill inte att alla gamla minnen från K4:as dragoner ska hamna i total glömska.


Att vi vill ha en god ton mellan alla jägare här inne behöver jag väl knappast nämna Wink




Många har registrerat sej sista tiden. Men om man ej har något att tillföra vad gäller inlägg och delta i forumet så tar vi bort användaren. Det här är ingen forum man går in och snaskar runt i utan att bidraga.

Är i alla fall värt ett försök tycker jag.


/Patrik
Hellström
Hellström
Admin

Antal inlägg : 1740
Location : STOCKHOLM
INFO : 84/85:42:a Själva tanken med sidan Flagga33

Registration date : 08-01-03

https://k4arvidsjaur.forumotion.com

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet